Get newsletter

Strategie

Wij stellen onze bezoekers en leden centraal in alles wat we doen en willen relevant zijn op elk gewenst moment van de dag. Zowel offline als online toegevoegde waarde bieden. Dit vragen we niet alleen van onszelf maar ook van onze partners en adverteerders. Wij streven ernaar merken, producten en partners, door middel van diverse , vernieuwende proposities  van toegevoegde waarde te laten zijn in ons aanbod. Online bereikt Een Media Group ruim 3 miljoen unieke bezoekers per maand , zijn er meer dan 1 Miljoen geregisteerde leden, is Girlscene het grootste meidenplatform (14-20) van Nederland en staan Ze.nl en Vrouwen.nl in de top 5 qua bereiksportals van vrouwen 20-40). Tevens is de Beautybox enorm populair, en zijn er vanuit Een Media Ventures deelnemingen in o.a IWantThatMusthave.nl, Boetiek.nl , Reequest.com. Daarnaast is er  binnen EMG ook een afdeling die zich bezig houdt met research en onderzoek.

what women want, ask us!